dinsdag 31 juli 2012

Een themadagje.

Gisteravond heb ik hier de laatste steekjes aangezet. Hij moest af, want vandaag hadden Karin en ik ons themadagje.
Alleen nog een etiket, even wassen en dan laat ik hem zien.
Ons themadagje beloofde een moeilijk projectje te worden, maar vol goeie moed zijn we er aan begonnen.
Het werd weer een dagje met veel lachen, nadenken, uithalen en weer in elkaar zetten.
Nadat we een moeilijk probleem hadden opgelost, even de inwendige mens versterkt.
Het moest vandaag af, dus hup weer naar boven achter de machine.

Het is gelukt en ik ben dik tevreden. Het is een prototype en ik ga er zeker nog een maken. Benieuwd wat het is geworden?????
Als ik de foto van karin heb laat ik het zien. Ga nu naar bed want ik ben doodmoe.

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Gefeliciteerd met de de affe quilt, ben benieuwd naar het eindresultaat en ook met het eindresultaat van jullie harde werken.

Joke zei

Ziet er gezellig uit!
Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn weblog.

Marga (MarPie) zei

Dat beloofd wat, weet wat het is maar nou nog zien hé.
Fijn weekend

groetjes,
Marga♥